19 Nisan 2014 Cumartesi

Müthiş röportaj: Suarez&Paul McCartney


Luis Suarez'in son 1 yıllık süreçte İngiliz toplumu üzerindeki algısının 180 derece değiştiğini söylemek abartı olmaz. Evra olayı, Ivanovic'i ısırması derken istenmeyen adam ilan edilen ve hakkında olumsuz bir kampanya yürütülen Uruguaylı bu sezon itibariyle tam bir örnek vatandaş olmuş durumda. Goller atıyor, arkadaşlarına asistler yapıyor, 7 yaşındaki down sendromlu bir çocukla parkta oynayıp isteyen herkesle fotoğraf çektiriyor. Kısacası El Pistolero tüm kötülüklerin sebebinden halkın sevgilisine dönüşmüş durumda. Tabi bunda kendisine danışmanlık yapan halkla ilişkiler ekibinin de payı büyük.

Suarez dün The Beatles efsanesi Paul McCartney ile bir sohbet gerçekleştirmiş. Tabi ki sohbet McCartney'in Out There adlı turnesinin Uruguay ayağı için gerçekleştirilmiş, söylenecekler önceden hazırlanmış falan filan ama izlemesi keyifli. Özellikle konu Dünya Kupası'na ve Uruguay-İngiltere maçına gelince gülümsememek imkansız!

Videoyu buraya yapıştıramadım, o yüzden şuraya tıklayıp izleyebilirsiniz.

Türkçe çevirisini de yapalım;

LS: Merhaba Paul, seninle bu röportajı gerçekleştirdiğim için çok mutluyum.

PM: Selam Luis, seninle konuşmak harika.

LS: Paul, sen bir Scousersın. Benim de oğlum Liverpool'da doğdu ve kızım da eğitimini burada alıyor. Sence Liverpool'un önemli kültürel merkezleri nereler?

PM: Liverpool şehrinde kültürel açıdan ilgi çekecek birçok şey var, en çok da insanları! Ancak örnek vermek gerekirse eski okulum olan LIPA'yı söyleyebilirim. Ben ve George Harrison orada okurken Liverpool Erkek Lisesi'ydi ama artık Liverpool Sahne Sanatları Enstitüsü oldu.

LS: Uruguay'daki son konserinde 50.000'den fazla kişi vardı. O geceye dair anıların neler?

PM: Çok güzel vakit geçirmiştik, Uruguay'daki kitle fantastikti.

LS: Şarkıların nasıl tüm dünyadan birçok yaşta insanı aynı paydada toplayabiliyor?

PM: Bir neden söylemek güç. Sanırım şarkılarımız içlerinde insanları bir araya getirecek yapılara sahipler. Gerçekten iyi şarkılar, belki de sebep budur.

LS: Dünya Kupası'na gidiyor musun? Favori oyuncun kim?

PM: Davet edildim ama gidemeyeceğim. Milyonlarca insan gibi ben de televizyondan izleyeceğim. Favori oyuncum da...Ben!

LS: Eğer İngiltere, Uruguay'dan önce elenirse Uruguay'ı destekler misin? Söz verirsen atacağım gollerden birini sana adayacağım!

PM: Bu zor bir soru çünkü İngiltere Uruguay'a yenilmeyecek. Kusura bakma ama İngiltere Dünya Kupası'nı kazanacak. Bunu biliyorsun, ben de biliyorum, herkes biliyor. Ama lütfen attığın herhangi bir golü bana ithaf et!

LS: Son bir şey, 19 Nisan'da Uruguay'daki konserine gelmeyi çok isterim ama ertesi gün maçım var. Hocamdan izin alır mısın? Zamanında geri döneceğim!

PM: Koç, dinle; Luis'in konsere gelmesine izin ver. Onun çok iyi zaman geçirmesini sağlayacağız. Montevideo'da müthiş bir parti vereceğiz ve ardından onu uçağa bindirip geri göndereceğiz. Yorgun olmayacak, çok mutlu bir şekilde geri dönecek. Söz.

LS: Bunun için teşekkürler Paul. Umarım ülkemin ve harika insanlarının keyfini çıkarırsın.

PM: Seninle konuşmak harikaydı dostum. Liverpool, Liverpool, Liverpool....Everton. (Ahahaha Macca araya Everton taraftarlığını da sıkıştırmış)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder